پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
هرمزگان

حوزه / فرمانده نیروی دریایی سپاه آخرین وضعیت آمادگی رزم یگان‌های عملیاتی مستقر در جزایر نازعات و تنگه هرمز را ارزیابی کرد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط‌عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیری ضمن ارزیابی میزان آمادگی و توان رزم یگان‌های شناوری، موشکی و تکاوران نیروی دریایی سپاه در جزایر نازعات و تنگه هرمز، اظهار داشت: آمادگی روحی و عملیاتی رزمندگان اسلام در بالاترین سطح قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: جزایر نازعات از مناطق مهم مأموریتی و در محدوده منطقه پنجم دریایی امام محمدباقر(ع) است و تأکید فرمانده معظم کل قوا توجه به آمادگی رزمندگان مستقر در جزایر نازعات است که ما امروز شاهد روحیه بالا و آمادگی کامل عملیاتی بودیم و این برآمده از تدبیر رهبر معظم انقلاب است، چرا که معظم له دستور ویژه در امور جزایر نازعات به ما داده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه چهاردهمین الحاق تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در ماه گذشته را یادآور شد و گفت: از اهداف مهم ما از این بازدید ارزیابی عملیاتی تجهیزات الحاق شده در خطوط دفاعی در جزایر و تنگه هرمز بود که با بهترین وضعیت ممکن همه سامانه‌ها اعم از موشکی، پهپادی و دیگر سامانه‌ها و تجهیزات الحاق شده برای دفاع و تولید امنیت و آرامش ملت در حالت عملیاتی قرار دارند.

دریادار تنگسیری، در پیام خود به همسایگان و کشورهای دوست حوزه خلیج‌فارس و دریای عمان نیز گفت: بارها تأکید کرده‌ایم که پیام ما به همسایگان و کشورهای مسلمان، دوستی و برادری و وحدت است و حضور دشمنان و بیگانگان در این منطقه تنها برای تفرقه و فتنه است و ما مستحکم و پولادین در برابر تمام دنیای آنان ایستادگی خواهیم کرد، این کلام خدای واحد است که بر سینه ما نقش بسته است، «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha